Na wtorek 17 września zaplanowaliśmy wyjazd do Sandomierza..
Był on skierowany głównie do członkiń Kół Gospodyń Wiejskich z terenu naszej gminy, ale nie tylko. W sumie mieliśmy 42 uczestników wyjazdu.
Od rana szumnie się wybieraliśmy, było z przebojami ponieważ autobus miał stłuczkę i nastąpiło małe opóźnienie.
Cały dzień był przebojowy, pogoda dopisała i humory również. Bardzo wiele ciekawych atrakcji turystycznych oraz piękne widoki spowodowały że bawiliśmy się świetnie.
Widzieliśmy Stare Miasto, Ratusz, Katedrę, Kościół Św. Jakuba. Spacerkiem przeszliśmy Wąwóz Królowej Jadwigi oraz Ucho igielne.
Spotkaliśmy się z bohaterami serialu „Ojciec Mateusz” w Muzeum Figur Woskowych gdzie odwzorowane były również wnętrza:
serialowej plebanii, kościoła, celi aresztu, gabinetu biskupa, komisariatu policji.
I tu właśnie nastąpiło szaleństwo fotografowania, wszystkiego i wszystkich z wszystkimi. Bawiliśmy się jak dzieci, ogrom radości.

Bardzo ciekawym punktem zwiedzania była Zbrojownia Rycerska z pokazem sztuki rycerskiej.
Woj który nas gościł, przekazał nam mnóstwo wiadomości o historii Sandomierza w sposób zajmujący, a zarazem bardzo zabawny.
Byliśmy długo jeszcze pod jego urokiem. Znajdowała się tam również komnata tortur z wyposażeniem oraz cała garderoba strojów z epoki oraz innych różnych rekwizytów.
Były przebieranki, przymiarki i czyste szaleństwo.

Na koniec zostały atrakcje dla ciała, czyli przepyszny, ciepły obiadek oraz zwiedzanie winnicy.
Dziękuję wszystkim uczestnikom wyjazdu za świetne towarzystwo i niezapomnianą zabawę.
Mam nadzieję że niebawem uda nam się powtórzyć podobny wypad.